Saturday, May 14, 2011

Debate Time

Assalam sume sahabat yg dirahmati Allah

Alhamdulillah ana baru je habih final exam yang sangat "mengerikan" bagi budak2 MICET. kalo exam kat kubur n akhirat mungkin lagi ngeri kot huhuhuhu :( .Ramai yang melepaskan tension pi Mahkota Parade pi Dataran Pahlawan. What a wasting time u know??? hahaha. For me the best thing to release our tension is go to surau or we called as mosque. cop3 kenal ke mosque tu ape??? penah pi ke??? Alhamdulillah baguih2

Selepas final exam sepatutnye , Ana sepatutnye join jadi fesi ngan sahabat Islamic Civilisation Club tapi nak wat camne ana ade debate training la skunk ni. This training is very important as for the preparation for the President's Cup UniKL at UniKL MFI at Bandar BAru BAngi( near my house la ) at 2 till 4 July 2011. MAny universities also join this training such as UniKL MIAT, UniKL MIMET , UteM And so on. Unfortunate, i meet with my beloved friends from Foundation UniKL. They are Rifdi and Syafika. What a marverlous meeting I think???? huhuhuhu

The instructor in charge for this traing is Mr. Latif ( one of the best debater in MAlaysia)from IIUM. MAny tips I get from him, I hope I can improved my debate skill as it is also imortant for my future job insyaallah. This training will be end tomorrow!!!!! yeah!!!!!!! I can go home insyallah :D

2 comments:

  1. salam... wah.. pakya dah habis exam

    all the best for your competition..

    aNA inshaAllah mula berjuang 18 mei ni dekat dataran perang INTERNATIONAL EDUCATION COLLEGE...

    doakan kejayaan bersama....

    p/s: argh terlepas lg peluang tgk pakya debate.... kempunan lah aNA sampai fly nnt... walaupun dah hbs exam... aNA jd faci utk junior yg baru masuk... inshaAllah.. huhuh

    ReplyDelete
  2. insyaallah kalo ade rezki leh je tengok lain kali yer hehehe :D

    ReplyDelete