Tuesday, February 28, 2012

PRU JPM 2012

Tiada yang mampu ana lakukan tanpa izin daripada Allah. Alhamdulillah selesai sudah pemilihan calon Pilihan Raya Umum Jabatan Perwakilan Mahasiswa bagi sesi 2012. Namun malang nasib diri ini apabila menang pilihanraya tersebut dan terpilih untuk mewakili Mahasiswa di pentas arena JPM kali ini.

Ana masih lagi sangsi dengan kemampuan diri ini utk menjawat jawatan yang terpenting dalam kampus. Ana masih dalam keadaan yang terkejut apabila memenangi piliharaya ini. Almaklum la ana tak bagi manifesto mase rapat umum pada hari jumaat baru2 ni. Ana minte maap ana kepada para penyokong ana sebab tak dapat hadirkan diri pada mase tu. Ana ada novice Debate Competition di uiTM Shah Alam pada mase tu.

Namun ana masih berdoa supaya diri ini tidak menjawat sebagai presiden JPM kali sebab ana masih lagi nak pegang Kelab Ketamadunan Islam di kampus ni. namun keputusan akan diketahui pada meeting malam ni insyaallah. Insyaallah seperti yang ana rancang ana akn mempertingkatkan kefahaman islam wat warga kampus walaupun kite sebagai kampus chemical engineering insyaallah.

No comments:

Post a Comment