Saturday, October 15, 2011

Debaran bermula

Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah dengan izinNye ana dan sahabat-sahabat yang dirahmati Allah sekalian dapat menghirup udara Allah yang fresh ini semoga kite sume tergolong dalam kalangan hambeNye yang bersyukur.

Alhamdulillah ana baru2 ni (semalam) join reunion PLKN di Kem Seri Perkasa MAntin, Nogori Sembilan. WAh best bangat!!!!!!!!!! Like….like….like….like….like. hhihihi. Melalui reunion ni ana dapat melepaskan kerinduan ana dapat berjumpe dengan sahbat2 lama ana disampaing dapat berkenlana dengan batch yang lain2. Apepon thanx kat cikgu jelly kerana beri kesempatan dan pemberitahuan kepada ana untuk menyertai reunion ini. Cayaaaannngggg cikgu!!!!


BAru2 ni ana nak kongsi sikit pengalaman bersama dengan seorang penuntut dari Uganda. MAse berjalan-jalan dengan beliau untuk pergi ke surau, kamia de muzakrah sikit la. Beliau berkata bahawa kite sume kate ala asrama ngan surau ni jauh la, amik mase lima minit nak berjalan. Tapi bile difikirkan laaaaaaaa pi jogging n nak piom dewan main badminton yang lagi jauh dari asrama tu boleh lak pi yer? Amik mase lagi lame tu. Camtu la alasan orang nak mengelat daripada datang ke rumah Allah. Ape nak ajdi dah dengan umat Muhamamd skunk? Ana harap diri ini serta sahabat2 sekalian dapat hidayah sentiase dalam istiqomah beramal kepda Allah Insyaallah.



Insyaalalh pada esok hari ana akan participate debate competition Dean’s Cup. Ana bersama Helmi Musa dan SAraswathy akan berjuang dalam mencube nasib untuk melakukan yang terbaik. PAda edisi yang lepas, pasukan ana cume dapat tempat kelima secara keseluruhan. Ana harap dengan kekuatan yang ade dalam pasukan ana yang begitu dynamic ni akan menmpah sejarah m anis dalam hidup ana ni insyaallah :D

No comments:

Post a Comment