Thursday, December 1, 2011

Kenangan terindah :D

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Penyayang. Segala puji Allah yang mentadbir sekalian Alam. Selawat ke atas junjungan Nabi Muhammad yang menjadi role model utama kite dalam mengharungi ujian dan cabaran di atas muke bumi ini untuk menggapai mardhotillah insyaallah. Dengan kite berselawat ke atas junjungan Nabi Muhammad insyaallah kite janji Allah akan selawat ke atas kite sebanyak sepuluh kali. Begitu beruntungnye kite sebagai umat nabi Muhammad.


Alhamdulillah baru-baru ni baru je habis final exam week yang mendebarkan. Pada minggu lalu sangat sibuk uruskan sebagai penolong pengarah program kem tautan hari 2. Alhamdulillaha dapat dijalankan dengan lancer denagn izin Allah jua. Tanpa nusrullah sape la ana sebagai penolong pengarah. Banyak aktiviti yang dapat mereleasekan tension selain dapat pengisian rohaniah diri ini huhuhu. Kenangan kem pastu bertakhta di hati ini insyaallah kerna Allah. Untuk tahu lebih lanjut link (kat http://www.iccunikl.blogspot.com/2011/12/kem-tautan-hati-2o11.html)


Pasni sibuk la pulak nak uruskan kursus kawen sem depan. Ni yang berdebar-debar menjadi pengarah program yang besar melibatkan orang luar gak ni. Namun insyaallah ana yakin dengan nusrullah Allah.

Papepon insyaallah sama-sama la kite isi kerohanian kite dengan pengetahuan fardhu ain. Sebelum tu ana nak ucapkan selamat menyambut Maal Hijrah 1433H. Maap la kali ni ana x sempat wat artikel pasal Maal Hijrah. Sama sama kite hayati kisah di sebalik Maal Hijrah yang berasaskan hadith pertama Kitab hadith Arbain tentang niat yang berkisar maal Hijrah. Selamat kite beramal dan n beristiqomah hihihi. :D

2 comments: