Monday, December 26, 2011

Hujung Tahun 2o11

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani. Terhidar Allah daripada sifat yang cacat cela.

Pada cuti di bulan Disember ni terlalu banyak aktiviti dan program yang ana serta sahabat2 ana handle. Al- Maklum la nak isi mase yang diberikan Allah dengan benda yang bermanfaat. Tak kisah la program tu kat MAntin ke kat Kota BHaru ke kat Bukit Jenun, Pendang ke. Papepon ana sangat rindu kat korang sume n best bersama-sama korang. rindu sangat2 time kite bersama hihihi.

PAda bulan ini juga ana ingin mengucapkan tahniah wat dua pupu ana merangkap lecturer ana di MICET, Miss Ilhamiyah Yahya ooopppsss Madam Ilhamiyah Yahya yang melangsungkan perkahwinan di Pulau Sebang semoga mendapat barakah serta keredhaan Allah. sori la Madam lambat datang sebab jalan sesak la nak pi sana. Jam 3.30 petang baru sampai ke destinasi.



TIdak dilupakan juga wat ana buah ana (p/s: mak cik ana punye cucu) yang juge baru melangsungkan perkahwinan baru2 ni. Siap Mufti Nogori Sembilan datang tu. Nak dapatkan barakah punye pasal katakan.

Tak dilupakan gosip yang melanda wat sahbat sebatch ana di KISAS, Ali yang abru je melangsungkan perkahwinan dengan junior setahun KISAS juga. Wah tak sangka gosip nta tu betui2 terjadi. hahaha ni yang wat ana jelez tau hihihi. Papepon semoga berbahagia. Teringat kat UStazah ana dulu ape susah, kawen je ngan sesama KISASian kan senang.


Tak dilupakan pada saat ni tarikh 27/12 2o11 merupakan ulang tahun kelahiran sahbaat baik ana yang berada di Jordan. Semoga hapi selalu serta istiqomah dalam beramal. ni la sahabat sejati ana sejak sekolah rendah hinggalah ke Maahad HAmidiah Kajang form . Ukhuwwah fillah abadan abada :D Opppsss terlupa lak esok lak 28 Disember 2o11 adelah hari sahabat ana Nadzirah Ahmad. Semoga happy selalu. Ana panggil die aNA. Ntah la tak tahu la camna ana leh panggil aNA. huhuhuhu

No comments:

Post a Comment