Saturday, May 19, 2012

Final Exam Habis...Debate Mood coming :D


Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah dengan nikmat yang Allah berikan kepada kite semua,sama ada kita sedar atau pun tidak. Dalam hadith ade menyatakan sabda Rasulullah bahawa terdapat dua nikmat yang manusia sering terlupa iaitu nikmat masa lapang dan masa sihat.

Alhamdlillah sekali lagi dipanjatkan ke hadrat ilahi, ana serta sahabat seperjuangan ana dapat  menjalani dengan jayanya Final Exam selama dua minggu. Syukur Allah permudahkan urusan ana dalam menjawab soalan dalam final exam walaupun ada asatu paper yang merunsingkan diri ini iaitu subjek Properties of Biological Engineering Material. Tak terkata bile dalam menjawab paper tersebut. Ini je satu paper yang kami tak keluar awal dan tunggu sehingga habis masa paper tersebut. Insyaalalh Allah sentiase memberikan yang baik untuk hambaNya.

Jadual Final exam tinggal kenangan huhuhu

                Selepas mengharungi dua minggu final exam, debate club mengadakan suatu kursus debate camp yang di jalankan pada 18-21 Mei 2o12. Tetamu dijemput daripada IIUM, iaitu brother Latiff. Die merupakan salah seorang debater terbaik di Benua Asia ini. I hope that I can learn more from him to improve my debate skills.

Debate Camp with other UniKL campus

          Semoga hidup diri serta sahabat sahabat sekalian sentiase berada dalam naungan Allah dan diberikan taufiq hidayah dalam hidup ini hingga ke syurga hakiki insyaallah.
Waallahuaalam.

No comments:

Post a Comment